"Stále sme otvorení menším či väčším akvizíciám. Prechod pod značku
ORLEN je totiž pre majiteľov a prevádzkovateľov čerpacích staníc veľmi
atraktívny. Očakávam, že rok uzavrieme s takmer stovkou staníc. Naším
konečným cieľom je stať sa dvojkou na miestnom trhu," povedal Jan Suchocki, riaditeľ siete Orlen na Slovensku.
Skupina pôsobí na Slovensku od roku 2019 a patrí medzi najrýchlejšie
rastúce palivové siete na tomto trhu, kde jej v súčasnosti patrí štvrtá
priečka. Ku koncu minulého roka mala spoločnosť na Slovensku 50 staníc.
Tento rok sa aj po akvizícii 37 staníc značky Slovnaft od spoločnosti
MOL tento počet zvýšil na 90.
Po dokončení rebrandingu a unifikácie označenia svojich čerpacích staníc
sa spoločnosť sústreďuje na rozširovanie nepalivovej ponuky a rozvoj
distribúcie alternatívnych palív. "Zameriavame sa aj na rozvoj elektromobility a plánujeme spustiť vodíkovú čerpaciu stanicu," povedal
Daniel Obajtek, predseda predstavenstva medzinárodnej skupiny Orlen. Do
konca roka 2030 chce firma nainštalovať nabíjacie miesta na 40 % staníc
spoločnosti na Slovensku. Dovtedy by mala firma prevádzkovať aj
približne 20 vodíkových čerpacích staníc.